hema ! ;*

ÅÅÅ fy fan vilket väder , jag och maya var ju på krillan
det var lite fint när vi kom sen började det åska lite gran !
och sen efter tag så började det regna och vi bada lite tag till och sådär
sen började det typ spö rengna :p , så vi byta om och allt men först gick vi in i bastun
och värmde oss och så sen började vi byta sen , sen cycklade det vi till närmaste macken och det var q8 :p
och jag hade min handduk över mejj och maya vart helt dygnblööt ( hahahhahha )
men ja tappade min pose :( med kläder och vi orkade inte  hämta det   ... 
och sen cycklade vi en bit till och då vart ja dygnblöööt sen standade vi igen :s och då gick jag in
på toan och tog massa papper på mej så ja inte skulle bli blöt smart jag är va :D
så nu har jag hema eller hoss maya :p ska snart hem kl 8 och då ska vi köppa godis och sånt till :d
men när ja kommer hem ska ja ta ett varmt bad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0