Frågor :D

Kopiera frågorna
* Besvara dom i din blogg. Utveckla gärna svaren!
* Uppmuntra gärna dina vänner att göra detsamma
* Skriv gärna en kommentar i min blogg då du besvarat frågorna
* .... Och Länka gärna till mig och skriv att det är jag som gjort frågorna (Inget krav!!)

1. Har du någongång tjuvläst någons dagbok? aa !


2. Du har en dag på dig att spendera en miljon. Vad köper du?   Värdens dyraste Hus  ! , flytta till usa , köppa värdens dyraste bil


3. Har du råkat skicka ett pinsamt felsms?  aaaa


4. Om en familjemedlem begått ett grovt brott, hade du anmält denne?  nja


5. Vad är skönast; Ryggkli eller massage?     Massage


6. Tänker du se Sex and the city 2?   Nej


7. Vad är det bästa i ditt liv just nu?  Att jag har värdens bästa bästis !


8. Hur såg du ut på dagis ? , ful! :s kan man säga


9. När skrattade du sist så att du fick ont i magen?   för går !


10. Ska du på någon studentfest i sommar? hehe är bara 12 :p


11 : vem är du kär i : tänker jag aldrig säga



12. Om du bara fått följa en blogg, vilken hade du valt?   Kissie !


13. Vem är den mest kända person du har träffat?   vetinte


14. Hur brukar du reagera om internet ligger nere?    bli as galen


15. Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?       Pizza


16. Stannar du för mobilförsäljare och liknande på gatan?   ee  mobilförsäljare


17. Om du vart tvungen att ha ett temabröllop; Vad för tema hade du valt?   vet inte finns så unnderbara teaman 
   
18. Du måste tatuera in ett namn, men inte ditt. Vems väljer du?    Maya


19. Tittar du på Bella & Tyra show?  Nej


20. Slutligen, en uppgift. Lägg upp din somrigaste bild! 






Kommentarer
Postat av: maya

Haha , en miljon , kan du inte köpa världens dyraste bil och hus med :p

2011-07-16 @ 23:39:47
URL: http://mayakaaltak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0