Hemma (:

heeej alla gullungar (:
jag skrev ju att jag skulle på kryssing så nu är jag hemma ifrån kryssingnen ....
hitta massa snygga killar på båten speicellt en ! men frågade aldrig var en hette men han var
skjut lik en men säger inte vem ( pinsamt )
men jag och maya var med en kille på båten han hette ANTON  (:
han var vell okej :D inte ful :p han är snygg och så , en sak älskade vi med han
han var jätte trevLIIIG , vi spelade inte så mycket .. vi va mest med killar !
vi hade bra hytt allting var helt toppen utom en sak
2 tjejer försökte vara coola , dom skrattade ått oss hela tiden
sen på kvällen så vart dom avedsjuka på mig och maya därför vi var med killar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0